به وبلاگ فروشگاه ابزار اندازه گیری و ابزار دقیق آریان تجهیز خوش آمدید

معرفی و بررسی ابزار اندازه گیری و ابزار دقیق آریان تجهیز

فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون

اینستاگرام آریان تجهیز

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    پی اچ، کنداکتیویتی، سختی و دمای قلمی HI98129 یکی از 3 مولتی پارامتر قلمی و دیجیتالی شرکت hanna instrument است که در موارد میدانی و عمومی کاربرد دارد.

    در بین تمامی محصولات هانا، 3 محصول 98129، 98130 و 98131 دارای قابلیت اندازه گیری پارامترهای زیادی است، به همین دلیل به این محصولات مولتی پارامتر می‌گویند.

    در باب تفاوت بین دو مدل دستگاه PH متر 98129 و دستگاه ph سنج 98130 می‌شود به رنج اندازه هدایت الکتریکی و سختی متفاوت آن اشاره نمود. رنج اندازه‌گیری 98129 میلی گرم بر لیتر است و رنج اندازه‌گیری 98130 گرم بر لیتر است.

    ویژگی محصول

    • این محصول ضد آب است
    • الکترود قابل تعویض
    • قابلیت شناور ماندن روی آب
    • جران سازی دمایی خودکار
    • سنسور pH با اتصال پارچه‌ای خارج شونده
    • سنسور آمپرومتریک
    • EC/TDS سنسور دمایی تماسی

    پارامترهای قابل اندازه‌گیری

    پارامترهایی که مولتی پارامتر آن‌ها را اندازه‌گیری می‌کند عبارتند از:

    • محاسبه ph به وسیله دستگاه پی اچ متر
    • محاسبه orp یا پتانسیل اکسایش-کاهش به وسیله orp متر
    • محاسبه Ise به وسیله دستگاه یون سنج
    • محاسبه کنداکتیویتی به استفاده از ec متر
    • محاسبه سختی به کمک محصول TDS متر
    • محاسبه Resistivity به کمک مقاومت
    • محاسبه salinity با دستگاه شوری سنج 
    • محاسبه temperature به وسیله دماسنج
    • محاسبه Ammonium با کمک ...
    • محاسبه chloride به وسیله ...
    • محاسبه Nitrate با کمک ...
    • محاسبه Turbidity با استفاده از کدورت سنج
    • اندازه‌گیری DO به کمک دستگاه اکسیزن متر

    کالیبراسیون دستگاه

    برای کالیبراسیون دستگاه می‌توانید با فشار دادن دکمه Mode موجود روی دستگاه ابتدا سنسور pH متر دستگاه را در یک یا دو نقطه کالیبره نمایید. جهت کالیبراسیون پی اچ کاربر می‌تواند از دو بافر نسبت به pH تقریبی محلول مورد آزمایش استفاده نماید. در مجموع بهتر است برای اندازه‌گیری با دقت بالا و دقیق‌ مقدار pH محلول مورد آزمایش بین دو نقطه کالیبراسیون واقع شود. برای مثال اگر محلول بازی است و حدس می‌زنیم pH حدود ۹ است بهتر است اگر می‌خواهیم دستگاه را در دو نقطه کالیبره نماییم از دو بافر ۷٫۰۱ و ۱۰٫۰۱ جهت کالیبراسیون دستگاه استفاده کنیم.

    روش خرید محصولات

    خوانندگان محترم در صورت تمایل برای خرید مولتی پارامتر موجود قادر خواهید بود از طریق سایت نمایندگی هانا و یا از طریق برقراری تماس با تلفن‌های مندرج اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید و خرید خود را نهایی کرده و محصول را در محل مورد نظر دریافت نمایید.

    آریان
    پنجشنبه 5 فروردين 1400 - 19:38
    بازدید : 317
    برچسب‌ها :

    کلمپ متر دیجیتال 1000 آمپر AC/DC مستک MASTECH MS2115A با قابلیت اندازه گیری True RMS متویاند جریان AC و DC را تا 100 آمپر اندازه گیری کند. از دیگر قابلیت های این کلمپ متر ، اندازه گیری ولتاژ ، مقاومت ، ظرفیت خازنی فرکانس و دیوتی سایکل است. نمایشگر بزرگ 6000 عددی با نور پس زمینه بهمراه چراغ قوه و قابلیت ردیابی ولتاژ و حالت اندازه گیری جریان هجومی از مهمترین ویژگی های این کلمپ متر دیجیتال ارزان قیمت است. ✔ اندازه گیری جریان AC و DC تا 1000 آمپر به صورت True rms ✔ اندازه گیری ولتاژ ، مقاومت ، ظرفیت خازنی فرکانس و دیوتی سایکل ✔ نمایشگر بزرگ با نور پس زمینه ، ردیاب برق و چراغ قوه برای مکان های تاریک

     

     

    کلمپ متر دیجیتال 1000 آمپر AC/DC مستک MASTECH MS2115A یکی از با قابلیت ترین و ارزان ترین آمپر مترهای هم رده خود است که میتواند علاوه بر اندازه گیری جریان AC و DC به صورت  True RMS میتواند پارامترهای متعدد دیگر همچون ، ولتاژ AC و DC ، مقاومت ، فرکانس ، دیوتی سایکل و ظرفیت خازنی را اندازه گیری کند. در این کلمپ متر ردیاب برق به همراه چراغ قوه وجود دارد که میتوان در مکان های تاریک به راحتی کابل مورد تست را شناساییی کرد و به کمک نمایشگر بزرگ با نور پس زمینه مقدار جریان آن را اندزاه گیری نمود.لازم به ذکر است کلیه تجهیزات مستک دارای یکسال گارانتی شرکت آریان تجهیز نمایندگی کمپانی مستک چین است .

     

    مشخصات فنی :

    - اندازه گیری جریان AC : 60A/600A/1000A

    - دقت اندازه گیری : ±(2.5% +6)

    - اندازه گیری جریان AC : 60A/600A/1000A

    - دقت اندازه گیری : ±(2.5% +6)

    - اندازه گیری ولتاژ AC و DC : 60mV/600mV/6V/60V/600V

    - اندازه گیری مقاومت از 0 تا 60 مگا اهم

    - اندازه گیری خازن از 10 نانو فاراد تا 100 میلی فاراد

    - فرکانس 0 تا 10 کیلو هرتز

    - دهانه کلمپ 40 میلیمتر

    - ردیاب کابل برقدار

    آریان
    پنجشنبه 5 فروردين 1400 - 19:38
    بازدید : 370
    برچسب‌ها : کلمپ متر ,

    مولتی متر کلمپی 1000 آمپر AC و DC اتورنج یونیتی UNI-T UT207a مورد استفاده در صنعت با بدنه مستحکم و قوی بوده و میتواند علاوه بر جریان ، مقدار ولتاژ ، مقاومت و فرکانس را به صورت اتورنج و یا رنج دستی اندازه گیری کند. در واقع شما میتوانید به جای مولتی متر ، از این مولتی متر کلمپی برای اندازه گیری جریان های بالا در تست کابل و ترانس های فشار ضعیف و متوسط به صورت غیر تماسی استفاده کنید. مهمترین مزییت کلمپ های مولتی متر عدم آسیب رسانی به کابل و اندازه گیری سریع با دقت بالاست. ✔ اندازه گیری جریان AC+DC به صورت کلمپی تا 1000 آمپر و غیر تماسی ✔ بدنه محکم بسیار مناسب برای استفاده در محیط های صنعتی و ریسک پذیر ✔ قابلیت اندازه گیری ولتاژ ، مقاومت و فرکانس با نمایشگر بهمراه نور پس زمینه

     

    مولتی متر کلمپی 1000 آمپر AC و DC اتورنج یونیتی  UNI-T UT207a با بدنه مستحکم با پلاستیک دو لایه مناسب برای استفاده صنعتی و اندازه گیری خطوط فشار ضعیف و متوسط به خصوص در اندازه گیری انواع کلید ها ، ترانس ها و کنتاکتورهاست. این مولتی متر کلمپی میتواند برای تست های متعدد و روزانه بعنوان ابزار دست تکنسین ها و مهندسین برق مناسب باشد. از لحاظ قیمت و ارزش خرید نیز دارای قیمت ارزان و ارزش خرید بالایی نسبت به سایر برندها و آمپرمتر ها ست. لازم به ذکر است که کلیه دستگاه های یونیتی توسط شرکت آریان تجهیز، نمایندگی یونیتی در ایران گارانتی شده و شما میتوانید با اطیمنان خاطر ابزاری با کیفیت را خریداری کنید.

     

    مشخصات فنی :

    - اندازه گیری جریان AC : 0 تا 1000 آمپر

    - دقت : ±(2%+2)

    - اندازه گیری جریان DC : 0 تا 1000 آمپر

    - دقت : ±(1.5%+5)

    - اندازه گیری ولتاژ: 0 تا 600 ولت به صورت AC و DC

    - مقاومت : از 4 اهم تا 40 مگا اهم

    - فرکانس : از 1 هرتر تا 1 مگاهرتز

    آریان
    پنجشنبه 5 فروردين 1400 - 19:40
    بازدید : 384

    ترموگراف سردخانه با سنسور داخلی PT100 و IP68 تستو TESTO 176T1 میتواند دما را با دقت بسیار بالا با رزولوشن 0.01 درجه اندازه گیری کند. این دیتالاگر دما به منظور اندزاه گیری های دقیق در مدت زمان طولانی طراحی شده به نحوی که میتواند تا 2 میلیون داده ( به کمک SD کارت) با عمرمفید باتری 8 ساله اندازه گیری کند. بدنه یکپارچه از جنس پلاستیک ، عدم وجود نمایشگر بهمراه درجه حفاظتی IP68 باعث آن شده تا این ثبت کننده و دیتالاگر دما بدنه بسیار محکم داشته باشد در برابر نفوذ هرگونه رطوبت و ضربه مقاوم شود. کاربرد این ترموگراف دما در انواع انبارها و ماشین های حمل و نقل مواد غذایی، سردخانه ها و ... بوده و استانداردهای لازم برای استفاده در حوزه بهداشت و غذایی را داراست. ? مناسب برای اندازه گیری های طولانی مدت با حافظه 2 میلیون مقدار داده به کمک SD کارت ? اندازه گیری به کمک سنسور داخلی PT100 با رزولوشن 0.01 ? ضد آب و ضد ضربه با IP68 با استاندارد EN 12830 و HACCP مناسب برای استفاده در صنایع غذایی و دارویی ? بدنه یکپارچه و مقاوم در برابر ضربه و سقوط از فاصله 1 متری

    ترموگراف سردخانه تستو TESTO 176T1

    ترموگراف سردخانه با سنسور داخلی PT100 و IP68  تستو TESTO 176T1 میتواند دمای محیطی را با دقت بسیار بالا اندازه گیری کند. در مقایسه با انواع سنسور های دما مانند ترموکوپل و یا ترمیستور، سنسور RTD و خصوصا سنسور استاندار پلاتین از بالاترین دقت اندازه گیری برخوردار بوده و در این دیتالاگر نیز دما محیط با رزولوشن 0.01 اندازه گیری میشود. در این ترموگراف دما نمایشگر وجود ندارد و بدنه به صورت یکپارچه بوده که باعث شده درجه حفاظت این دستگاه تا  IP68ارتقا یابد و کاملا در برابر آب و ضربه مقاوم شود. بر روی بدنه این ترموگراف سردخانه دما LED های آلارم تعبیه شده و هنگامی که دما از محدوده تعیین شده تجاوز کند این چراغ ها روشن شده و کاربر را از این موضوع آگاه می سازد. به کمک نرم افزار رایگان میتوانید تنظیمات اولیه از جمله نرخ نمونه برداری و محدوده آلارم را برای دستگاه ست کرد و همچنین بعد از فرآیند اندازه گیری  پس از اتصال مجدد میتوان گراف دمایی و یا جدول اندازه گیری دمایی با ذکر زمان و تاریخ در قالب فایل PDF  و یا EXCEL را دریافت نمود.

    این ترموگراف دارای استاندارد EN 12830, HACCP بوده که استفاده از این ترموگراف را در حوزه غذایی ، دارویی و بهداشتی تضمین میکند علاوه براین IP68 در این دستگاه بیانگر مقاومت کامل در برابر آب حتی در صورت غرق شدن است . تمامی محصولات تستو دارای یکسال گارانتی تعویض شرکت ابزار اندازه گیری و ابزار دقیق آریان تجهیز هستند

     

    موارد موجود در پک دستگاه :

    - دستگاه ترموگراف سردخانه با سنسور داخلی PT100 تستو TESTO 176T1

    - باتری

    - محفظه اتصال دیواری

    - سند کالیبراسیون

     

    مشخصات فنی دستگاه :

    - محدوده اندازه گیری دما از -35 تا 70 درجه سانتی گراد

    - دقت اندازه گیری 0.4 درجه سانتی گراد

    - رزولوشن 0.01 درجه سانتی گراد

    - اندازه گیری به کمک سنسور داخلی PT100

    - قابلیت تنظیم نرخ نمونه برداری از 1 ثانیه تا 24 ساعت

    - وزن 390 گرم

    - درجه حفاظت IP68

    - اتصال به کامپیوتر از طریق کابل usb و مموری کارت

    آریان
    پنجشنبه 5 فروردين 1400 - 19:32
    بازدید : 326

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 28
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه